▼▲alexandra-apan▼▲

förlåt förlåt förlåt :(

Publicerad 2012-07-20 11:54:13 i allmänt,

hej
förlåt  för att jag inte har bloggat på typ 2-3 dagar men jag var borta både igår och förgår så kunde inte :(
var båda dagarna på centan haha e mycket där nu för det aldrig väder för stranden :(
köpte inget för hade inga pengar :/ men jag åt ganska mycke mc mat iförgår och igår hahaha :D kommer säkert bli fett av det hehee ;)
men hittade lite saker som jag ville ha men båda sakerna var dyra :( ....
alla i hustet håller på att städa och jag sitter vid datan duktig jag e, ska ner o äta frukost nu!
jag vill ha skorna och skinjackan men båda var dyra :(
hehe min mammas tröja ;)
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-07-20 14:02:35

fina bilder :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-07-20 14:24:46

ingen aning haha <3.
de går inte & messa dig? :(

Svar: jag vet min mobbe funkar inte mer :( men får en ny om typ 2 veckor :D <3
None None

Postat av: felicia

Publicerad 2012-07-20 19:47:05

Din fis,.du har köpt likadan tröja som mig :(<3:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela