▼▲alexandra-apan▼▲

förlåt

Publicerad 2012-06-15 13:53:06 i allmänt,

hajj, förlåt för att jag inte har bloggat men jag har inte haft tid + så har jag varit med kompisar sen så har mina föräldrar fyllt år (igår) så hade ingen tid att skirva :(
nu när det är sommar så vill man helst vara med kompisar ;) så ja, idag har jag inte gjort så mycket bara varit hemma för att jag ska på tjejmiddag klockan 5 så har inte hunnit göra nåt...
men imorgon ska jag till lund igen och träffa kompisarna från min gamla skola :D ska sova över där också så jag kommer nog inte blogga så mycket den här helgen :(
men när jag är tillbaka så ska jag fortsätta :D kanske ska också göra en videoblogg , ist för att skirva :)
nu ska jag blogga lite på pedor's blogg<3
har inte bloggat på den på jätte längre :( har sagt att jag ska men jag gör typ aldrig det :( men nu ska jag göra det :D tror att jag ska tvinga peodr göra en videoblogg<3
hajdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela