▼▲alexandra-apan▼▲

hur kunde det bli så här?

Publicerad 2012-06-21 17:57:00 i känslor,

jag tänker hela tiden på alla stunder jag har upplevt med daj, jag kan inte fatta att kunde bli så här jag skanar dig riktigt mycket....
kommer ihåg när vi åt jätte mycket<3 och när vi cykla och ramlade och när vi var på stranden varenda dag...
saknar precis allt sommaren 2011 var världens bästa sommar jag har upplevt♥ jag hade precis allt, vänner som ställde upp ,en vän som fanns där för maj varenda dag<3 saknar allt men jag saknar daj, alla minner jag kommer ALDRIG glöma daj även om vi inte kommer gå i samma klass och inte prata med varandra men jag kommer ändån finnas där för daj hela tiden!♥ för du e VÄRLDENS BÄSTA VÄN SOM FINNS<3333
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela