▼▲alexandra-apan▼▲

sunday

Publicerad 2012-06-17 23:40:05 i allmänt,

hajj :D det känns konstig att blogga sist jag blogga var det i fredags tror jag :/
hehe, igår var jag i lund till typ 4 det gick inte att sova över :(
i alla fall jag hade det jätte roligt :D<333333333333 det var kul att vara med tova, julia ,johan och jakob<3
idag vid 12 så stack jag, mamma och min lilla syrra till centan idag var det första dagen sommarsbussen åkte så vi passa på :D köpte inte så mycket :/ hittade typ inget :( men jag köpte en vatten flaska och en bikinitopp lägger upp bilder nån gång haha ;) imorogn vid 12 ska jag till furulund för då ska jag vara med kompisar :D<3
ska bli roligt ;)
nu lyssnar jag på justin bieber<3
och e inne på fb och skype! sen vid 12 ska jag lotta ut 4 söta som gillade min status på fb hehe undrar vilka som blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela